Auto news

9/6/21

ΙΜΑΝΤΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΣ ΕΙΝΑΙ

 ΙΜΑΝΤΑΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΥ

Επειδή τα βλέπω  καθημερινά στην  εργασία  μου και ειδικά σήμερα με αυτό που είδα είπα να γράψω αυτό  το άρθρο  για τον ιμάντα χρονισμού,  πόσο σημαντικός είναι.
Ποτέ δεν πρέπει να αγνοούμε  την  αντικατάσταση  του ιμάντα χρονισμού πάντα στα χιλιόμετρα που ορίζει ο κατασκευαστής ή στα χρόνια χρήσης του.
Στην αντικατάσταση του ιμάντα  ποτέ δεν  αλλάζουμε  μόνο το λουρί τον οδοντωτό ιμάντα πάντα αλλάζουμε  τον ιμάντα μαζί με τα ρουλεμάν  που δουλεύουν  πάνω σε αυτόν δηλαδή όλο το σετ χρονισμού. Στα περισσότερα αυτοκίνητα  μαζί με το σετ χρονισμού  δουλεύει μαζί και η τρόμπα νερού. Ελέγχουμε πάντα και  την τρόμπα νερού  σε τι κατάσταση βρίσκεται αν  έχει διαρροή  και μπορούμε να την γυρίσουμε με το χέρι για να δούμε αν κάνει κάποιο θόρυβο. Πολλές φόρες μπορεί να μην υπάρχει διαρροή  ή να μην κάνει κάποιον θόρυβο αλλά να έχουν λιώσει τα πτερύγια λόγω  σκουριάς και να μην μπορεί να γυρίσει η τρόμπα  το ψυκτικό υγρό σε όλο το  κύκλωμα. Τουλάχιστον αν δεν την αλλάζουμε κάθε φορά μαζί με το σετ χρονισμού κάλο θα είναι κάθε δεύτερη φορά και πρόβλημα να μην έχει η τρόμπα να αλλάζεται.
Πάντα πρέπει να πηγαίνουμε  σε εξιδεικευμένο συνεργείο για να γίνει  σωστή δουλειά με τα κατάλληλα εργαλεία και με σωστά ανταλλακτικά. 
Μην προσπαθούμε να κάνουμε οικονομία σε αυτά τα πράγματα γιατί σε περίπτωση ζημιάς το κόστος θα είναι πολύ μεγαλύτερο.

Αν σπάσει ο ιμάντας χρονισμού, φρακάρει ένα ρουλεμάν  ή αν διαλύσει  η τρόμπα νερού τότε  ο κινητήρας θα σβήσει κατευθείαν γιατί δεν θα υπάρχει πλέον χρονισμός στροφάλου με εκκεντροφόρου και θα βρεθούμε υπό εκπλήξεως όταν δούμε τις βαλβίδες  να έχουν  στραβώσει ή να έχουν σπάσει επειδή έχουν  βρει πάνω στα έμβολα  ή καμιά  βαλβίδα καρφωμένη πάνω τους.
Για τον μεταβλητό χρονισμό μπορείς να διαβάσεις εδώ: ΜΕΤΑΒΛΗΤΟΣ ΧΡΟΝΙΣΜΟΣ
 

FOLLOW US AND SHARE